طراحی معماری،دکوراسیون داخلی منزل،نظارت،اجرا،طراحی دکوراسیون منزل،اجرای نما ،طراحی نما ،گروه معماری معمارخان 

 www.memarkhan.com

گروه معماری و ساختمانی معمارخان ؛ با اتکا به تجربه و علم روز دنیای معماری ، با سابقه اجرای پروژه های بزرگ و در سطح ملی و همچنین بهره گیری از نیروی فنی و اجرایی متخصص در تمامی زمینه های مرتبط با حوزه ساختمان سازی و آشنایی با نرم افزارهای روز دنیای معماری در حوزه شبیه سازی فضای معماری، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی پروژه های مختلف ساختمانی آماده ارائه خدمت در حوزه های طراحی و شبیه سازی معماری ، نظارت بر اجرا ، اجرا و پیمانکاری پروژه های ساختمانی در سطوح کوچک و بزرگ می باشد.

در سابقه ما طراحی و نظارت بیش از ۱۰۰ پروژه در زمینه های طراحی ساختمان های مسی ویلایی و آپارتمانی ، نمای مدرن ، نئوکلاسیک ، آجری و سیمانی ، مطب دندانپزشکی ، دفاتر اداری ،گاه ، غرفه نمایشگاهی ، رستوران ، مغازه تجاری و … و همچنین پیمانکار برتر پروژه های ایستگاه مترو شهرآفتاب، ایستگاه مترو فرودگاه امام خمینی (ره) ، نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و … به چشم میخورد.
هدف ما در وهله اول ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت کارفرما و همچنین ایجاد فضایی دلنشین و زیبا با اجرایی بدون نقص می باشد.

گروه معماری و ساختمانی معمارخان، Memarkhan از سال ۱۳۹۴ با مدیریت آرش سرخاره و حیدر خوانساری، با هدف استفاده توأم از هنر معماری و دانش تخصصی اجرای ساختمان و به عبارت دیگر محقق نمودن تعامل هنر معماری و ساخت فعالیت خود را آغاز نموده است.
اولویت این مشاور استفاده از نیروهای با انگیزه، هنرمند و متخصص در انجام پروژه های عمرانی و معماری است. زمینه فعالیت گروه معماری و ساختمانی معمارخان طراحی، نظارت و اجرا و مشارکت در ساخت می باشد.
معمارخان با توجه به دانش، تجربه و روابط حرفه ای با متخصصین، اساتید دانشگاه، صنعت و تکنولوژی های نوین، می تواند با یک مدیریت حرفه ای در مدت زمان مناسب فعالیت های اجرایی در حوزه معماری و سازه را مدیریت نموده و به سرانجام برساند. امید است که بتوان از متخصصان هرچه بیشتر در امور سازندگی کشور استفاده نمود.

 

 

 


Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-B معماری ,پروژه ,ساختمانی ,طراحی ,سازی ,حوزه ,گروه معماری ,ایستگاه مترو ,شبیه سازی ,دنیای معماری ,ساختمانی معمارخان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هیئت جوانان بقیه الله ملی فیلم خدمات طراحی نیسا فروش فلزیاب کیوان مجیدزاده | سایت رسمی کیوان مجیدزاده شرکت فلزیاب پویا تولیدی جارو نپتون